IP: 81.2.247.112, port: 2593

Mount+relog

Pomysły i sugestie związane z ogółem działalności serwera. W tym miejscu możecie zgłaszać pomysły nowych rozwiązań, jak i uwagi dotyczące obecnych.

Moderatorzy: Forum Moderators, Ninth Virtue Administration, Forum Moderators, Ninth Virtue Administration

michaspener
Posty: 9
Rejestracja: czw cze 01, 2017 5:39 am

Mount+relog

Post autor: michaspener » wt sie 22, 2017 8:11 am

Witam.

Kilka sugestii z mojej strony:

1) Jazda na mouncie bez tama
http://www.uoguide.com/Mounts
Zgodnie z zapisanymi tu informacjami do jazdy np na cu sidhe potrzebny jest taming. W obecnej sytuacji na serwerze można na nim jeździć bez tego skilla. Sugerowałbym ustawienie tego zgodnie z zapisami na www.

2) Przywoływanie/znikanie peta przy relogu
Rozumiem założenie wszystko fajnie pięknie tylko rodzi to sporo patologii. Przykład pvper x ginie na spawnie jego przeciwnicy nie mają szans zabić jego mounta bo pvper x reloguje się i mount znika po czym jego koledzy resają go i jest gotów do walki od razu. W tym przypadku sugerowałbym ustawienie zniknięcie peta po wylogowaniu po jakimś czasie np po minucie. Daje to czas na zabicie mounta+jeżeli ktoś złapie cla to tego mounta wyśle mu do stajni i nie musi martwić się o to, że pet mu zniknie. Dodanie czasu według mnie jest sytuacją win/win unikamy patologi w pvp+ zachowujemy podstawowe założenia tego systemu.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr sie 23, 2017 4:38 am przez michaspener, łącznie zmieniany 1 raz.

Seo
Ninth Virtue Administrator
Posty: 525
Rejestracja: pn mar 13, 2017 2:25 pm

Re: Mount+relog

Post autor: Seo » wt sie 22, 2017 11:03 am

1. Osobiście jestem za, jakikolwiek pet który ma służyć jako mount, powinien wymagać odpowiednio skilla.

2. Widzę to tak - mount nie znika/nie pojawia się, jeśli postać się całkowicie nie wyloguje. Dopiero gdy postać fizycznie znika ze świata, mount zostaje przniesiony do niej i podczas zalogowania w tym momencie, jest obok.

Redchoice
Lizardman
Posty: 186
Rejestracja: pn cze 05, 2017 5:50 am

Re: Mount+relog

Post autor: Redchoice » wt sie 22, 2017 12:52 pm

Szkoda ze te kilka sugesti nie wiaze sie z rzeczami ktore trzeba naprawic na shardzie via rozne spawny i inne a rzeczami ktore przeszkadzaja komus bo ktos go bije.

1. Uoguide jak juz bylo powiedziane wiele razy rozni sie od OSI. Sugeruje zaloguj sie na OSI i dostarcz dowody. Demise ktore jest Clonem OSI praktycznie w 100% - masz mounty bez tama na ktorych mozna jezdzic. Czemu ? Dlatego ze inaczej nie masz w grze innych klas niz mag. Poniewaz zwykly Poison od maga zabija peta archera woja sampira what ever. Wiadomo kto gra magami.

2. Sporo patologi ? Oh what 5 typow vs 1 bola bola i zabijanie mounta jak go zabija byle by dal im spokoj? Ciekawe jesli ktos zlapie CLa to przeciez postac sie nie wylogowuje odrazu ? Again - proponuje udac sie na OSI a nie pisac BO JA TAK CHCE BO TO JEST Patologia.


Zmieniajac to na to tak jak on chce - jak mu sie wydaje ze bedzie dobrze ( gosc ktory nie gra pvp i sam sie przyznal ze nie umie - skasujecie wszelkie istniejace pvp). Obecnie mozna jeszcze pograc jesli druga strona ma przewage liczebna a wiadomo ile ludzi gra na serwie. Tak ze proponuje wziasc to pod rozwawge plus sprawdzic jak to jest na officialu.

--
Szkoda ze nie zostaly skasowane takie patologie jak bicie mobow na afku w bedlam, teleporty w bedlam, detec postaci na hidzie, zabijanie crafterow w lunie (EXPLo explo recall ), Captcha przy bulkach w craftowaniu -- to sa istotne sprawy a nie to ze komus przeszkadza ze ktos sie z moutem wyloguje bo nie zdazy mu wrzucic xxxxx explo. Ale wiadomo kazdy chce zeby bylo ''naprawione co mu przeszkadza''. Przeszkadza nam pvper w doom - zabijmy mu mounta!! :D
Obrazek

Seo
Ninth Virtue Administrator
Posty: 525
Rejestracja: pn mar 13, 2017 2:25 pm

Re: Mount+relog

Post autor: Seo » wt sie 22, 2017 1:04 pm

Red - wszystko ok, ale nie poruszaj tutaj innych tematow.

To co jest robione a co miało być zrobione zostaw już nam. Nie będę każdemu z osobna pisał, że część skrypterów jest na wakacjach/pracuje intensywnie. Dlatego mamy obecnie opóźnienia przy implementowaniu nowych rzeczy. Captcha była 2x wprowadzana i 2x server nie wstawał. BĘDZIE - bo decyzja o tym juz zapadła. O reszcie to nawet nie wiem o czym mówisz :] (poza explo explo recal - ale to już mechanika gry, której nie zmienisz - nie zostawiaj się na afk i tyle)

Co do tego tematu i Twoje uwagi - słusznie.
Czekam na wypowiedź innych.

Redchoice
Lizardman
Posty: 186
Rejestracja: pn cze 05, 2017 5:50 am

Re: Mount+relog

Post autor: Redchoice » wt sie 22, 2017 1:09 pm

Seo pisze:
wt sie 22, 2017 1:04 pm
Red - wszystko ok, ale nie poruszaj tutaj innych tematow.

To co jest robione a co miało być zrobione zostaw już nam. Nie będę każdemu z osobna pisał, że część skrypterów jest na wakacjach/pracuje intensywnie. Dlatego mamy obecnie opóźnienia przy implementowaniu nowych rzeczy. Captcha była 2x wprowadzana i 2x server nie wstawał. BĘDZIE - bo decyzja o tym juz zapadła. O reszcie to nawet nie wiem o czym mówisz :] (poza explo explo recal - ale to już mechanika gry, której nie zmienisz - nie zostawiaj się na afk i tyle)

Co do tego tematu i Twoje uwagi - słusznie.
Czekam na wypowiedź innych.
Dla jasnosci nie napisalem innych uwag pt. Czemu tego jeszcze nie ma co wy robicie? Tylko po to zeby zwrocic uwage ze inni sa slepi na reszte razacych rzeczy a widza tylko to co lubia. Co do tempa? Tempo jest jakie jest wiadomo ze kazdy ma zycie.
Z explo explo tez da sie rade zalatwic na wiele sposobow - na bank mozna zrobic start combatu w momencie stargetowania spella, a jak nie to zablokowac spelle poza recallem w lunie ^^.

(ps mi craftera nie zabili nawet w 3 guard ich zownil, ale widzialem kilka razy jak jakis random gracz sfn czy ktos dostaje reskill za reskillem - takie pro pvp)
Obrazek

GeX
Mongbat
Posty: 18
Rejestracja: wt maja 30, 2017 1:24 pm

Re: Mount+relog

Post autor: GeX » wt sie 22, 2017 1:29 pm

Co do sprawy jeżdżenia na mouncie bez tama, zgadzam się z RedChoice, na OSI jest to dozwolone i wszyscy pvperzy tak grają i nie ma deklasyfikacji jeśli chodzi właśnie o poisony, wystarczy, że jedna osoba będzie zbolowana i dostanie minimalnego poisona na konia i od razu odpada z walki np. na Semidarze w Fire. Tak jak Red napisał, bez tego wszyscy graliby magami, bo zwykłe zatrucie peta = losse, a tak są równe szanse.

Całkowicie jestem za tym by była dalej możliwść jazdy na tych petach, i na pewno nikt nie będzie płakał że Wy też tych petów używacie...

Seo
Ninth Virtue Administrator
Posty: 525
Rejestracja: pn mar 13, 2017 2:25 pm

Re: Mount+relog

Post autor: Seo » wt sie 22, 2017 2:13 pm

hmmmm..... bardzo przemawia do mnie podejście pvp, jednak sam fakt, jeżdżenia na CU nie przez tamera, się mi nie podoba. Są swampdragony, które są odporniejsze... Może dodać warhorse i będzie po problemie?

michaspener
Posty: 9
Rejestracja: czw cze 01, 2017 5:39 am

Re: Mount+relog

Post autor: michaspener » wt sie 22, 2017 3:31 pm

Co do trucia mountów masz grizliego który jest odporny

Redchoice
Lizardman
Posty: 186
Rejestracja: pn cze 05, 2017 5:50 am

Re: Mount+relog

Post autor: Redchoice » wt sie 22, 2017 4:30 pm

To czemu retsana pvpr i boney m tez biegaja na cuskach? Moze dlatego ze marka ma drop chance 2, 5%? A cusek jest ogolno dostepny?

Zreszta jak juz wyzej pisalem fajnie jakby sie wypowiadaly osoby ktore choc troche maja na uwadze balans a nie jak to sie jawnie przyznaja tj. Kolega wyzej nie znaja sie na pvp.
Obrazek

Paka
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 07, 2017 9:19 am

Re: Mount+relog

Post autor: Paka » wt sie 22, 2017 5:00 pm

Fajnie jakbyś pisał w innym tonie, twoje wyolbrzymione ego aż razi w oczy.
Ciekawe czy w życiu też jesteś taki wyszczekany.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość